پاتک

طاعت عشق ثوابی ست، که مقبول خداست / سر بی عشق، به تن بار گناهی ست عجیب

پاتک

طاعت عشق ثوابی ست، که مقبول خداست / سر بی عشق، به تن بار گناهی ست عجیب

فسادهای اخلاقی اصلاح طلبان یکی از دلایل بی ریشگی اصلاحات

یکی از مسائلی که در پشت پرده جریان اصلاحات به طور ناخاتمی و دختر بازیمحسوس و جسته گریخته از زبان برخی رسانه ها به گوش می رسد توجه شخصیت های اصلاح طلب به جنس زن است. که متاسفانه بدجوری باعث آبرو ریزی جریان اصلاحات شده. اما از آنجایی آقایان اصلاح طلبان بی حیایی رو از حد گذرانده اند اصلا از این اتفاق خجالت زده نیستند.
       مشهور ترین این چهره ها محمد خاتمی است که عکس های مربوط به وی با یک جست و جوی ساده در اینترنت گویای همه چیز است و این قضیه تا آنجا زبانزد خاص و عام است که شاعر اصلاح طلب نسل سوم نیز در اشعار خود از آن یاد می کند. دیگر چهره مشهور اصلاحات سعید حجاریان است که آوازه زن های وی کمهاجرانیه شمارشان از عدد 4 نیز گذشته است گاهی سینه به سینه و گاهی اوقات در برخی از رسانه ها به گوش می رسد.  

      از دیگر چهره های اصلاح طلب که هم اکنون لندن نشین و فراری است وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وقت دولت خاتمی است که چند وقت پیش شکایت یکی از همسران وی در دستگاه های قضایی تیتر یک برخی رسانه ها بود. و او کسی نیست جز مهاجرانی پناهنده. از دیگر چهره های شاخص اصلاح طلب که هم اکنون به دامان دشمنان ایران زمین پناهنده شده است و چندی پیش در کنار یک خواننده زن بد با یکی از تلویزیون های فارسی زبان بر علیه دولت ایران مصاحبه کرد اکبر گنجی است.  اکبر گافاخیرا هم در مورد ابطحی حرف های مشکوکی به گوش می رسید که که بنده صرفا شنیده هایم را بیان می کنم و تایید نمی کنم. در مورد چگونگی اعتراف ابطحی در زندان شنیدیم که بچه های اطلاعات یک نوار فیلم از تجاوز به چند زن و دختر که قبلا از اتاق کار وی تهیه شده بود را به ابطحی نشان می دهند و تهدیدش می کنند که در صورتی که اعتراف نکنی این نوار را در اینترنت و بازار پخش خواهیم کرد. که ابطحی پس از گریه و زاری فراوان و ابراز پشیمانی از کرده های خود حاضر به همکاری با مامورین می شود. والله اعلم.  تو خود حدیث مفصل بخوان از آقایان اصلاح طلب و تجدد گرا و روشن فکر. که در زمان ریاست خود چقدر ارزش های نظام جمهوری اسلامی را به بازی گرفتند. به بهانه آزادی های مدنی و اجتماعی فرهنگ لاابالی گری و بی حیایی را ترویج کردند. فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را خانه نشین کردند.  

 

خاتمی و دخترانابطحی

مخالفان نظام در سال 88

  1. اغتشاشگرانبه محض اینکه احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری دور نهم پیروز شد هنوز یک ماه نگذشته بود شروع کردند به انتقادهای مخرب.

  2. وقتی با هشدار رهبری مواجه شدند تغییر سیاست دادند و در بازار چندین شوک اقتصادی به مردم دادند. که می توان به چندین احتکار در برخی اقلام های مصرفی و برخی توطئه هایی مانند توطئه چای و توطئه پودر لباس شویی اشاره کرد که منجر به چندین برابر شدن قیمت اقلام فوق شد. که البته با پیگیری های وزارت اطلاعات و دستگاه های قضایی بحران های فوق کنترل شد.
  3. در طول 4 سال ریاست جمهوری احمدی نژاد در تمام رسانه های اصلاح طلب دائما سیاست تحقیر و تخریب دولت کلید خورد.

  4. سه ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری شاهد افزایش حجم شدید اس ام اس های تخریبی و برخی شب نامه ها و تبلیغات رسانه ای بودیم.
  5. هفته های قبل از انتخابات ایجاد شبهه امکان تغلب در انتخابات توسط اصلاح طلبان در اقدامی هماهنگ با رسانه های فارسی زبان مقیم لندن و آمریکا
  6. یک هفته مانده به انتخابات دروغگو خواندن احمدی نژاد در مناظره های تلویزیونی توسط کروبی و میرحسین موسوی
  7. شب قبل از اعلام نتایج انتخابات میرحسین موسوی در یک اقدام موذیانه و شیادانه در مقابل چند ده رسانه داخلی و خارجی خود را برنده انتخبات معرفی کرد و اذهات مردم و رسانه ها را به خود جلب کرد.
  8. طرفداران موسوی و اصلاحات به مدت یک هفته در خیابان ها شروع به راه پیمایی و خودنمایی کردند و سه شب مانده با روز رای گیری در خیابان ها کارناوال های شادی و رقص و پایکوبی راه انداختند.
  9. شب بعد از اعلام نتایج طرفداران موسوی به خیابان ها آمدند و در یک اقدام ریاکارانه شعارهای الله اکبر سر دادند.

  10. در تهران طرفداران موسوی در خیابان های مرکزی شهر راه پیمایی کرده و با مردم درگیر شدند اتوبوس ها را به اتش کشیدند شیشه مغازه ها و بانک ها را شکستند. به پایگاه های بسیج و مساجد حمله کردند. یک مسجد را به آتش کشیدند.
  11. برای مظلوم نمایی و تهییج افکار عمومی پروژه شهید سازی را کلید زدند و در یک اقدام نمادین و مشکوک چند نفر از طرفداران سبز از جمله ندا آقا سلطان را کشتند.
  12. در نمازجمعه علی اکبر هاشمی حضور پیدا کردند و در ماه مبارک رمضان روزه خواری کردند و نماز جمعه را با کفش و به صورت مختلط دختر و پسر بدون وضو اقامه کردند. و با این عمل یک نمره منفی به کارنامه ریاکاری های خود افزودن. و بعد از نماز جمعه دست به اغتشاش و آشوب زدند.
  13. چندین نفر از بسیجیان را کشتند و زخمی کردند و بسیاری از مرد و زن و جوان را به باد کتک گرفتند.
  14. برخی از دختران جوان را به بهانه چادری بودند مورد ضرب و شتم قرار دادند. و آزادی بیان را اینگونه تفسیر کردند.
  15. بر علیه بسیجیان، نظام جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری شعار دادند.

  16. در روز عاشورا به دسته های عزاداری حمله کردند و عزا داران حسینی را به باد کتک گرفتند و به سمت آنها سنگ پرتاب کردند که منجر به زخمی شدن بسیاری از مردم عزادار از جمله زنان شدند.
  17. در روز 22 بهمن عکس امام خمینی را پاره کردند و در یک اقدام عجولانه آن را به دولت نسبت دادند.

کوری چشم سران فتنه

ما پیام عید رهبر را چو مصحف می کنیم          مثل دستور المعل همواره مصرف می کنیم

کوری چشم سران فتنه و بیگانگان          چشم آقا! کار و همت را مضاعف می کنیم