پاتک

طاعت عشق ثوابی ست، که مقبول خداست / سر بی عشق، به تن بار گناهی ست عجیب

پاتک

طاعت عشق ثوابی ست، که مقبول خداست / سر بی عشق، به تن بار گناهی ست عجیب

۲۲ بهمن ماه یوم الله یوم الله

من در کنار تمام هموطنانم در یک اقدام وبلاگی و تکبیر وبلاگی با صدای بلند فریاد می زنم الله اکبر 

الله اکبر. الله اکبر. 

تا کور شود هرآنکه نتواند دید!تا کور شود هر آنکه نتواند دید. تا کور شود چشم دشمنان ایران زمین. تا کور شود چشم تمام وطن فروشان. تا کور شود چشم تمام طماعان به مرز و بوم ایران عزیز. تا کور شود چشم منافقان. تا کور شود چشم تمام کسانی که به دروغ ادعا می کنند که مردم ایران انقلاب را نمی خواهند! چشم هایتان را باز کنید! بشنوید صدای تکبیر مردم ایران را ببینید برای دفاع از انقلاب خود و نظام مقدس جمهوری اسلامی خود و ولایت فقیه خود چگونه به خیابان ها آمده اند و شعار مرگ بر استکبار جهانی می دهند. امیرحسین! سوتک! بردیا! چشم های خود را باز کنید تا خیل عظیم ایرانیان عاشق را در خیابان ها ببینید! 

من سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به تمام ایرانیان عزیز و هموطنان مسلمانم تبریک عرض می کنم. گوارایتان باشد این جشن بزرگ ملی! من به تمام دشمنان و وطن فروشان و نامسلمانان با صدای بلند می گویم: از این اتحاد عصبانی شوید و در عصبانیت خود بمیرید! همانا که چنین مرگی سزاوار شماست! مرگ بر آمریکا! مرگ بر انگلیس! مرگ بر اسرائیل!

نظرات 1 + ارسال نظر
edy جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:52 ب.ظ http://www.emroozweb.com

186419752377171716471547سلام دوست عزیز
وبلاگتون واقعا جالب و پر محتواست
دو تا درخواست ازتون دارم
لطفا به وب منم سر بزنید و نظرتون رو بگید و در صورت امکان منو لینک کنید
با تشکر از شما دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد