پاتک

طاعت عشق ثوابی ست، که مقبول خداست / سر بی عشق، به تن بار گناهی ست عجیب

پاتک

طاعت عشق ثوابی ست، که مقبول خداست / سر بی عشق، به تن بار گناهی ست عجیب

سوریه و تروریسم بین المللی

مقام معظم رهبری قبل از شروع جنگ در سوریه به آمریکا هشدار داد که سوریه برای آنها شبیه یک باتلاق است. آمریکایی ها این پیام رهبری را دریافت کردند و 

  وارد جنگ نشدند. اما سوریه را نیز به حال خود رها نکردند. آنها بنا داشتند تا با قطع کردن دست ایران از فلسطین و لبنان اسرائیل را از خطرات احتمالی آنها نجات دهند. به همین خاطر با گسیل داشتن نیروهای شبه مسلمان و تکفیری از کشورهای عربی با حمایت های مالی عربستان، سوریه را درگیر یک جنگ خانمان سوز کردند.

جنگی که در ظاهر شبیه یک جنگ فرقه ای بود. گروه های تکفیری و تروریستی همچون داعش که از طریق جنایت های هولناک و بی رحمانه تلاش داشتند تا نیروهای بشار اسد را عقب رانده و مقاومت های مردمی سوریه را درهم بشکنند. اگرچه بیشترین و هولناکترین جنایت های آنان علیه شیعیان بود ولی برای تظاهر به جنگ داخلی در سوریه آنها به اهل سنت هم رحم نکردند. بریدن سر پدر در مقابل فرزندان. تجاوز به مادر خانواده در مقابل همسر و فرزندان. تجاوز به دختر در مقابل مادر و پدر. تجاوز به زن های باردار و حامله. پاره کردن بدن و جویدن قلب وی. بریدن سرهای شیعیان به صورت دسته جمعی. کشتار و قتل عام اهالی یک روستا همگی نشان دهنده ضعف این مسلمان نماهای کافر کیش بود. ضعفی که دیر یا زود خودش را نشان می داد.

صدور فتواهای دینی مختلف مانند "جهاد نکاح" از طرف علمای احمق سعودی حتی نتوانست انگیزه جنگ را برای نیروهای شیطان افزایش دهد. صدور این نوع فتواها خود نشان از یک ضعف عمیق در دل نیروهای تکفیری می داد. این "جهاد نکاح" باید جای یک سوال را در دل تکفیری ها پر می کرد. برای چه باید در سوریه جنگید؟ و چرا باید این همه تجاوز و خونریزی و کشتار اتفاق بیفتد؟

حالا همه چیز عوض شده است. نیروهای شیطان در منطقه سوریه هیچ کاری از پیش نبرده اند. پول های بندر بن سلطان و فتواهای احمقانه سعودی ها نتوانست انگیزه جنگ را در دل تکفیری ها افزایش دهد. نیروهای بشار اسد با حمایت های برخی از کشورهای منطقه گروه های تروریستی را عقب راندند.

حال نیروهای شیطان مشمول دعای " اللهم اشغل اظالمین بالظالمین" شده اند و افتاده اند به جان هم. امروز خبر کشته شدن هزار نفر از دو جبهه تروریستی به شدت مرا به فکر فرو برد و سوال های زیادی در ذهن من ایجاد کرد. هزار نفر در یک روز؟؟؟

آیا پس از ناکامی در پیش برد اهداف غرب و آمریکا و اسرائیل و همچنین عربستان، باید این نیروهای اجیر شده تکفیری تضعیف شوند؟
آیا تضعیف شدن این نیروها مقدمه ای برای پایان جنگ است؟
آیا درگیری های داخلی بین نیروهای تکفیری مورد حمایت عربستان، سودی برای غربی ها دارد؟
آیا پروژه تجزیه سوریه پس از ناکامی در اجرا، به پایان رسیده است؟
آیا کشیده شدن درگیری ها به شمال غرب عراق، در جهت سیاست تجزیه عراق است؟
آیا درگیری داخلی نیروهای تروریستی مقدمه ای برای اجرای سیاست تفرقه بین مسلمانان است؟


پانوشت:

مطالب مرتبط:

منبع: وبلاگ خورشید عالم تاب.

1- آمریکا در دام دمکراسی روسیه.
2- جنگ آمریکا در سوریه.
3- قتل والدین سوری در برابر دخترشان + عکس.
4- سوریه، میانمار، ماه رمضان و جای خالی امام زمان.
تذکر: خبر زلزله در محل دفن قصاب صبرا و شتیلا.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد