پاتک

طاعت عشق ثوابی ست، که مقبول خداست / سر بی عشق، به تن بار گناهی ست عجیب

پاتک

طاعت عشق ثوابی ست، که مقبول خداست / سر بی عشق، به تن بار گناهی ست عجیب

خانه مد ایران

باز گشت به بهشت با مد جذاب زنانه سیبیادتان می آید؟ آن لحظه ای که فرمان رسید تا همه به آدم سجده کنند؟ پس همه سجده کردند. وَإِذْ قُلْنَا لِلْمَلاَئِکَةِ اسْجُدُواْ لآدَمَ فَسَجَدُواْ إِلاَّ إِبْلِیسَ أَبَى وَاسْتَکْبَرَ وَکَانَ مِنَ الْکَافِرِینَ (2). خلاصه ابلیس سجده نکرد و از درگاه الهی رانده شد. و قسم یاد کرد که آدم را گمراه کند. از بالا و پایین، چپ و راست، عقب و جلو .... و رفت سراغ آدم و حوا. آنها را وسوسه کرد تا از درخت ممنوعه "سیب یا گندم" بخورند. و آنها فریب خوردند و خوردند و از بهشت بیرون شدند.

سیب! حالا سیب را یادتان می آید؟ فقط حواستان را بدهید دوباره سیب نخورید. اینجا. خانه مد ایران. دوباره برایتان سیب آورده است. اینجا. سیب. طعم بهشت می دهد؟ نمی دانم. نمی دانم چرا هروقت سیب می بینم یاد همه بدبختیهای آدم می افتم. اما چرا اینجا سیب را جور دیگری تعریف کرده است. عزیزم سیب بوی بهشت نمی دهد. سیب بوی خاک می دهد. بوی زمین. بوی سختی. بوی گند. تو چرا سیب را اینجور تعریف می کنی؟

چرا القا می کنی که سیب بازگشت به بهشت است؟ آن هم با مد جذاب زنانه؟ نه خواهرم. این سیب نمی تواند من را به بهشت ببرد. ما یکبار طعم سقوط را چشیده ایم.


 پانوشت:

  1. خانه مد ایران. خوب رصد کنید. و اگر جایی لازم دیدید ساکت ننشینید. فقط یادتان باشد اگر دیدید به یاد بیاورید که مسئول هستید در مقابل تمام مشاهداتتان. اگر از شما سوال کردند نمی توانید بگویید "من خبر نداشتم".
  2. سوره بقره آیه 34.
  3. این روزها خیلی سعی می کنم فقط برای خودم باشم. اما نمی شود.
  4. این مطالب را قبلا نگاشته ام. سری بزنید و مواظب باشید تا بعضی وقت ها نخندید!

اصلا بی خیال. لیست همه مطالبی را که در باره حجاب نوشته ام اینجا بخوانید.

  • یک سوال: چرا همه برنامه ریزی های فرهنگی مدگرایی به زن ها ختم می شود؟
  • نکته: یادتان باشد در قرآن در خصوص حجاب زن ها آیه اختصاصی داریم. بعدا نگویید که ای بابا! باید اعتدال را رعایت کنیم. نگویید فلانی تندروی می کند. نگویید این کار ها افراط گری است! من کاری ندارم. خودتان آیه قرآن را بخوانید و قضاوت کنید. فقط جان مادرتان خودتان را گول نزنید:
  • لینک: حدود حجاب برای بانوان از دیدگاه قرآن.

    کار نیست!!!

    بیکاری، اشتغال، تنبلیوقتی از او می پرسی چرا بیکار نشستی؟ می گوید: برای من کار پیدا نمی شود!!!

    محمد دورقی (1) تعریف می کنه: اینکه میگن کار نیست اشتباه می کنند. کار هست! همت انجام کار نیست. خیلی ها از روی تنبلی کار نمی کنند. من یه دوستی دارم به اسم حمید که هیچ تحصیلاتی نداره. این بنده خدا هر روز خدا می رفت توی خیابون با یک سرمایه خیلی کم لباس های زیر مردانه و ... می فروخت. سرمایه ای در حد یکصد هزار تومن. اما کار وی شده بود هر روز دعوا با ماموران شهرداری. آنهایی که می آیند بساطی ها را جمع می کنند. حمید هر روز دعوا می کرد و با قلدری ماموران شهرداری را کتک می زد و بساطش را پس می گرفت. و روز بعد دوباره همان آش و همان کاسه.
    الغرض چند وقت پیش خیلی اتفاقی  

    ادامه مطلب ...