پاتک

طاعت عشق ثوابی ست، که مقبول خداست / سر بی عشق، به تن بار گناهی ست عجیب

پاتک

طاعت عشق ثوابی ست، که مقبول خداست / سر بی عشق، به تن بار گناهی ست عجیب

اصلاحات و شرکت در انتخابات

این پست را تقدیم می کنم به رسانه بی بی سی فارسی اگر معتقد باشد که آزادی بیان و اندیشه وجود دارد ....
چگونه می توانم تصور کنم دوباره اصلاح طلبان بخواهند در انتخابات شرکت کنند درحالی که اصلا انتخابات را قبول ندارند و به جمهوری اسلامی ایران انگ تقلب بزنند. و چگونه تصور کنم که دوباره اصلاحات بیاید و جمهوری اسلامی ایران را متهم به عدم مشروعیت کند و خودش در انتخابات آن شرکت کند؟؟؟ در این دوگانگی و تضاد آنقدر گیج شده ام که مپرس. به قول شاعر درد گیجی گرفته ام که مپرس. و این روزها شکلات اصلاحات را می بینیم که از ویرانی های به جا گذاشته توسط حزبش در 22 خرداد 88 بسیار پشیمان است و حالا دنبال چاره ای می گردد تا دوباره با حکومت آشتی کند. حالا شاید خاتمی بخواهد به موسوی بگوید تو با رفتار بچگانه ات به اصلاحات خیانت بزرگی کردی. شاید این روزها خاتمی معتقد باشد که موسوی یک خیانت کار بزرگ است. چون هم به آبرو و حیثیت نظام جمهوری اسلامی ضربه زد و هم کاری از پیش نبرد و هم اصلاحات را بی آبرو کرد و هم خودش زندانی شد.
بقیه را در ادامه مطلب بخوانید.

پانوشت:

1- منظورم از شکلات اصلاحات خاتمی است. مردی با عبای شکلاتی.
2- میلاد فرخنده حضرت صاحب الزمان، منجی حقیقی بشریت را به شما تبریک عرض می کنم.
3- متاسفانه رسانه مدعی آزاد اندیشی نظرات بنده رو در قسمت نظرات بخش نوبت شما سانسور کرد تا مهر تاییدی بزند بر دیکتاتوری نوین دولت انگلیس و نوچه های خریداری شده اش.

ادامه مطلب ...

پایان نامه و مصیبتی به نام عدم خودباوری

مقطع: کارشناسی ارشد

رشته: شیمی

گرایش: تجزیه

محل تحصیل: دانشگاه شهید چمران اهواز

جندی شاپور سابق (بزرگ ترین دانشگاه خاورمیانه)

استاد گفته باید پایان نامه را تا قبل از عید آماده کنی و دفاع کنی. و الزاما هم باید به زبان انگلیسی باشد. تا بتوانی آن را مقاله کنی و در ISI ارائه کنی.

مزیت ارائه مقاله در آی.اس.آی چیست؟

پرستیژ کار. مزیتی برای قبولی بهتر در مقطع دکترا (در ایران)

نکته: آن همه زحمت بکشی شب و روز از خورد و خوراکت بزنی از تفریحاتت بزنی. از مهمانی ها و جشن ها صرف نظر بکنی. عرق جبین بریزی. آن وقت عصاره زحماتت را ببری تحویل ISI بدهی تا انگلیسی های شهوت پرست و قدرت طلب و شکم پرست بدون هیچ تلاشی از ماحصل زحمات تو برای خودشان استفاده کنند. آنها به سبب تکنولوژی برتری کا ماحصل دانشمندان آسیایی و پول های دزدیده شده از هند و آسیا و خاورمیانه مجهزترین آزمایشگاه ها را  تاسیس کنند و از علم شما در راه استعمار جهان به نفع خودشان و در راه رسیدن به اهداف شیطانیشان استفاده کنند به قیمت رایگان. بدون اینکه بخواهند به شما کمترین پولی را پرداخت کنند. آن وقت تو باکلاس می شوی. استادت باکلاس می شود که شاگرد من مقاله اش رفت در آی اس آی منتشر شد و پذیرفته شد. و به دیگر اساتید گروه فخر بفروشد و امتیاز بگیرد. و حتما در مقابل فامیل بی سواد خود قر بیاید که من دکتر هستم که شاگردانم آدم های دانشمندی هستند. و تو در فامیلت می شوی باکلاس. و همه دختر و پسرهای فامیل حسودی می کنند به تو که گوی سبقت را از همه ربوده ای.

من هم ساعت 45 میلیونی دوست دارم

پرده اول: قیمت خانه ای که من در آن نشسته ام 45 میلیون تومن است. و قیمت ساعت مچی کسی دیگر هم 45 میلیون تومن. حساب کرده ام اگر من بخواهم این خانه را بخرم باید 8 یا 9 یا ده سال هیچ چیزی نخورم و نپوشم و ننوشم و تفریح نکنم و کرایه هم ندهم و خودم را فریز کنم تا ضربان قلبم هم یواش تر کار کند تا انرژی کمتری مصرف کنم. تازه این در حالی است که فرض کنیم قیمت خانه گران نمی شود. و من هیچ قسطی نداشته باشم.

پرده دوم: قیمت خانه من 45 میلیون تومن است و به خاطر اینکه در منطقه بالای شهر نیست، اگر برای فروش به بنگاه ببرم به علت فرسودگی و کهولت سن ساختمان، آنقدر توی سر ملک می زنند که آدم خجالت می کشد از اینکه صاحب این خانه است اما آن ساعت 45 میلیون تومنی به خاطر اینکه متعلق به فلان آقا زاده است اگر مثل ماشین احمدی نژاد برای فروش در بنگاه معاملات ببرند قیمتش میرسد به 90 میلیون تومن. تازه پدر این آقازاده به خیلی از فسادهای جورواجور متهم است. و چون پول و قدرت دارد قوه محترم قضاییه با او کاری ندارد. و به قول عطار هر جرمی که مرتکب می شود فقط پرونده اش می رود دادگاه. ولی اگر من جرمی مرتکب شوم اول خودم می روم دادگاه بعد پرونده ای برایم تشکیل می دهند که الکی به زندان نرفته باشم

ادامه مطلب ...