پاتک

طاعت عشق ثوابی ست، که مقبول خداست / سر بی عشق، به تن بار گناهی ست عجیب

پاتک

طاعت عشق ثوابی ست، که مقبول خداست / سر بی عشق، به تن بار گناهی ست عجیب

چرا تفکر مشایی خطرناک است؟

رحیم مشاییبرای تعجیل در ظهور امام زمان دو تفکر وجود دارد. تفکر اول: باید در زمین فساد کرد تا امام زمان زودتر ظهور کند (تفکر شیطانی انجمن حجتیه). تفکر دوم: باید آنقدر پاک و خالص بود تا امام زمان بداند یار مخلص دارد و ظهور کند. در این تفکر تاکید میشود که وقتی انسان در نهایت خلوص رسید، خود بدون واسطه با امام زمان ارتباط برقرار می کند و دیگر نیازی به واسطه ندارد. نتیجه این امر حذف ولی فقیه به عنوان محور اتحاد و مدیریت جامعه است که منجر به هرج و مرج و اختلافات داخلی و در نهایت منجر به فروپاشی از درون می شود. این تفکر بسیار خطرناکتر از تفکر ابتدایی انجمن حجتیه است.
بدون شک هرکسی که داعیه ارتباط با امام زمان داشته باشد دیگر مطیع امر ولی فقیه نخواهد بود. می گویند تاکید آقای احمدی نژاد بر دعای معروف خود قبل از هر سخنرانی ناشی از همین تفکر است، اگرچه با ظاهری دینی و مذهبی بسیار موجه، آراسته و زیبا بیان می شود. (اللهم عجل لولیک الفرج و عافیة و النصر و جعلنا من انصاره و اعوانه ...) و این را بگذارید کنار سی دی " ظهور نزدیک است " که محصول برنامه ریزی مشایی است. ( در این سی دی احمدی نژاد را همان شعیب بن صالح معرفی می کنند) و این را بگذارید کنار خبری غیر رسمی که مشایی گفته امام زمان در روز 14 خرداد (امروز) ظهور خفی می کند(البته دفتر ایشان تکذیب کرده است همانطور که مشایی ارتباط با دست اندرکاران سی دی عصر ظهور را تکذیب کرد). و این را بگذارید کنار خبرهای غیر رسمی ارتباط مشایی با امام زمان. و همه این ها را بگذارید جلو، بروید پشت پرده قضایا را بنگرید: قضیه فساد چند میلیاردی پروژه تالارهای کیش. ارتباط با عباس غفاری جن گیر. ارتباط با پریوش سطوتی. ارتباط با هدیه تهرانی و برخی دیگر از بازیگران زن. سعی در تغیرات اساسی در وزارت اطلاعات با عزل وزیر اطلاعات. و فسادهای مالی دیگر که به خاطر اختصار از آنها عبور می کنیم. و تمام این ها را بگذارید کنار عدم اجرای دستور ولی فقیه در خصوص عزل مشایی و عدم عزل مصلحی از طرف آقای احمدی نژاد تحت تاثیر مشایی. برخی استنادات و لینک های مرتبط را در ادامه مطلب ذکر کرده ایم.

http://shia-online.ir/article.asp?id=17750&cat=1 پشت پرده سی دی ظهور نزدیک است

http://www.seratnews.ir/fa/news/19604 مشایی و فراماسونری به نقل از آیت الله مصباح

http://www.tabnak.ir/fa/news/165806/%D8%A7%D9%86%D8%AA%D9%82%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%AA-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%AD%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D9%84%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C مشایی از زبان رسایی

http://www.khabaronline.ir/news-153755.aspx قضیه تالارهای بین المللی کیش

http://aftabnews.ir/vdcfmcdycw6d0va.igiw.html تکذیبیه دفتر مشایی در خصوص ظهور امام زمان در 14 خرداد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد