پاتک

طاعت عشق ثوابی ست، که مقبول خداست / سر بی عشق، به تن بار گناهی ست عجیب

پاتک

طاعت عشق ثوابی ست، که مقبول خداست / سر بی عشق، به تن بار گناهی ست عجیب

اصلاحات و شرکت در انتخابات

این پست را تقدیم می کنم به رسانه بی بی سی فارسی اگر معتقد باشد که آزادی بیان و اندیشه وجود دارد ....
چگونه می توانم تصور کنم دوباره اصلاح طلبان بخواهند در انتخابات شرکت کنند درحالی که اصلا انتخابات را قبول ندارند و به جمهوری اسلامی ایران انگ تقلب بزنند. و چگونه تصور کنم که دوباره اصلاحات بیاید و جمهوری اسلامی ایران را متهم به عدم مشروعیت کند و خودش در انتخابات آن شرکت کند؟؟؟ در این دوگانگی و تضاد آنقدر گیج شده ام که مپرس. به قول شاعر درد گیجی گرفته ام که مپرس. و این روزها شکلات اصلاحات را می بینیم که از ویرانی های به جا گذاشته توسط حزبش در 22 خرداد 88 بسیار پشیمان است و حالا دنبال چاره ای می گردد تا دوباره با حکومت آشتی کند. حالا شاید خاتمی بخواهد به موسوی بگوید تو با رفتار بچگانه ات به اصلاحات خیانت بزرگی کردی. شاید این روزها خاتمی معتقد باشد که موسوی یک خیانت کار بزرگ است. چون هم به آبرو و حیثیت نظام جمهوری اسلامی ضربه زد و هم کاری از پیش نبرد و هم اصلاحات را بی آبرو کرد و هم خودش زندانی شد.
بقیه را در ادامه مطلب بخوانید.

پانوشت:

1- منظورم از شکلات اصلاحات خاتمی است. مردی با عبای شکلاتی.
2- میلاد فرخنده حضرت صاحب الزمان، منجی حقیقی بشریت را به شما تبریک عرض می کنم.
3- متاسفانه رسانه مدعی آزاد اندیشی نظرات بنده رو در قسمت نظرات بخش نوبت شما سانسور کرد تا مهر تاییدی بزند بر دیکتاتوری نوین دولت انگلیس و نوچه های خریداری شده اش.

بعضی ها جاسوس دوجانبه می شوند به این معنی که با دوجناح دشمن دوست هستند و به هردو جناح خدمات اطلاعاتی و اقتصادی عرضه می کنند و از هردو طرف سود می برند. اما بعضی ها نامشان می شود خیانت کار دوجانبه. به این معنی که در دوجناح مخالف آشوب به پا می کنند و به هردو خسارات فراوانی وارد می کنند و خودشان هم سود نمی برند و زندانی هم می شوند. در سیاست از این ژیگول تر، فهیم تر، با استعدادتر و آیکیو تر چه کسی را می توانید پیدا کنید. کسی که حرفه ای ترین کارشناسان رسانه ای دنیا با او همکاری کنند و منابع عظیم مالی در اختیارش باشد.
حالا جمهوری اسلامی به وی ترحم کرده و فقط زندانیش کرده، به اعتقاد بنده جا دارد در دادگاه اصلاحات آقای میرحسین موسوی محکوم به اعدام باشد.
خب جناب بی بی سی خوب می دانی که اصلاح طلبان دیگر آش دهن سوزی ندارند. و آنهایی هم که دهن سوز بودند دیگر صلاحیتی ندارند اگر فرض کنیم هنوز برخی هستند که صلاحیت دارند، آنها هم وزنی ندارند تا رقابت کنند با سنگین وزنان. یادت که نرفته مقام معظم رهبری تاکید کردند این آقایان صلاحیت خودشان را از دست داده اند. نه در مجلس بل در هیچ انتخابات دیگری اینها صلاحیت حضور ندارند. چراکه سراسر دوگانگی و نقض اند. حالا شما بیا و هی برای خودت تحلیل های جورواجور ارائه بده.
حالا دیگر خاتمی به مردم ایران اثبات کرده است که دلش برای قدرت تنگ شده است ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد