پاتک

طاعت عشق ثوابی ست، که مقبول خداست / سر بی عشق، به تن بار گناهی ست عجیب

پاتک

طاعت عشق ثوابی ست، که مقبول خداست / سر بی عشق، به تن بار گناهی ست عجیب

چه کسی می سوزد؟ ........... Who burns؟

وبلاگ به نام آزادی اقدام وحشیانه کفار و آتش زدن قرآن را به دست متعصبان کور دل محکوم کرده و برای همه آنها آرزوی مرگ می کند. این پست فطرتان نمی دانند که با این کار آتش خشم مسلمانان جهان را نسبت به خود برافروخته تر می کنند. من از تمام مردم روی زمین می خواهم تا به این سوال خوب فکر کنند مگر در قرآن چه نوشته است که که این وحشیان نسبت به آن تا به این حد نسبت به آن کینه می ورزند؟ بدون شک این متعصبان سربازان شیطان هستند که سعی می کنند نور خدا را در دلها خاموش کنند. و اگر قرآن تا به این حد در دل ها نفوذ نداشت آیا نابخردان و کج فهمان با آن دشمنی می کردند؟

BE NAME AZADI weblogs condemned the burning of the Koran is . And for all of them will die.This does not mean they know that this anger the Muslim world ablaze more than their own.I want all people on earth to this question, think good. But what has written in the Quran that this savages than that, to this much hatred loves? Undoubtedly, these fanatic soldiers of Satan who try to turn off the light of God in their hearts.And if the Quran to this level did not influence the heart, whether they hate it folly?

القدس لنا

امروز روز قدس است. روز به خاک مالیده شدن دماغ سوخته تروریست ها. امروز باز هم مثل سال های گذشته مردم آزادی خواه ایران عزیز اسلامی به خیابان ها آمدند و شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند. امروز روز همه مسلمان های آزاده است. امروز خاطره سال گذشته برای ما زنده شد خاطره شکست سران فتنه برای براندازی نظام. برای القای دروغ بزرگ تغلب در انتخابات. دیشب وقتی به این فراز از جوشن کبیر رسیدم ناخودآگاه یاد کروبی افتادم که ملتمسانه خدا را می خواند " یا سند من لا سند له " و بی اختیار خندیدم.

توی دلم گفتم کجایند مدعیان دروغگوی آزادی بیان. آزادی اندیشه. مدعیان دروغگوی آزادی های مدنی و اجتماعی کجایند تا در این روز جنایت های صهیونیست های خون آشام را که حریصانه و دیوانه وار خون زن و پیر و جوان را بیگناه به زمین می ریند محکوم کنند؟ آقایان فتنه انگیز دروغگو چرا در روز قیام علیه جنایت کاران شعار " نه غزه و نه لبنان " سر دادند؟ آقایان دروغگو چرال بیزاری نجستند از تروریست های خون آشامی که نمازگزاران را در مسجد به خاک و خون کشیدند؟ و دروغگویان جواب بدهند که چرا برای اعدام تروریست ها سینه چاک کردند و از آنها حمایت کردند؟ چرا موسوی از ریگی خونخوار در حالی که در حمایت از موسوی بیانیه داده بود اعلام برائت و بیزاری نکرد؟

دروغگویان که مدعی تجاوز در زندان بودند چرا برای تجاوز وحشیان آمریکایی به زنان مسلمان و شیعه در مقابل چشم شوهرانشان در عراق کمترین اعتراضی نکردند؟ در حالی که عکس های آنان علنا در اینترنت و حتی در رسانه های دنیا منتشر شد. کروبی بی حیا این عکس ها را دید و حرفی نزد؟ یا بازهم ادعا خواهد کرد که در عصر رسانه و اطلاعات چنین خبری به گوشش نرسیده است و تصاویر مذکور را ندیده است؟

و امسال در حالی به خاطره تلخ خندیدم که سالگرد آن جریانات رسید و تمام شد و هنوز کر روبی یک سند دال بر تجاوز و تغلب به هواداران خود و مردم ایران عزیز اسلامی ارائه نداده است تا شکم متجاوزان را پاره کنیم! کرروبی! موسوی! خاتمی! شما دروغ گفتید و هیچ سندی نداشتید! و مطرود شدید در حالی که زیان کردید. حال دیگر در ایران برای شما هیچ جایی نخواهد بود!


پانوشت:

  1. یا سند من لا سند له .......
  2. خدا لعنت کند مسببانش را که دیشب خیلی ما را خنداندند.
  3. امروز من هم در وبلاگم بلند فریاد می کشم: مرگ بر اسرائیل! مرگ بر آمریکا!
  4. آقای فروز از شما انتظار می رود در حالی که مدعی آزادی هستی باید از جنایت های آمریکا و اسرائیل و انگلیس بیزاری و برائت بجویی! و باید مثل من شعار مرگ بر آمریکا بدهی چراکه در غیر اینصورت تو هم متهم به عمل کروبی و موسوی و خاتمی خواهی بود. اگر یک انسان آزاد از آزادی دفاع نکند دروغ می گوید که آزاد است! یک انسان آزاد نمی تواند ادعای آزادی کند در حالی که صدای مظلوم را در جهان می شنود و علیه ظالم و جنایت کار ندای مرگ سر ندهد! آنهایی که به ناحق می کشند باید آرزوی کشته شدنشان را بکنید متهم به بی عدالتی نشوید. این عین عدالت است!

شب های قدر

شهادت جانگداز امیرالمومنین حضرت علی بن ابی طالب ( اباالایتام ) پدر یتیمان کوفه را به ساحت مقدس و ملکوتی امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله خامنه ای و تمام محبان اهل بیت (ع) تسلیت عرض می کنم. آجرک الله یا بقیة الله.

این شب ها شب های قدر است که باید قدر خودمان را بدانیم. قدر و اندازه سال آینده ما این شب ها رقم می خورد. این شب ها باید از خدا بخواهیم که خطاهای ما را ببخشد و بر آنها قلم عفو بکشد. باید توبه کنیم از تمام خطاهای گذشته و صدا بزنیم یا اله العاصین ... 


پانویس: 

  1. بی اینترنتی خیلی بده. خدا نصیب هیچ کسی نکنه که ارتباطش با دنیا قطع بشه.
  2. خیلیا این شب ها فرصت مناجات با خدا رو از دست میدن. خیلی حیفه. خیلی دیر خواهند فهمید که چقدر غریب هستند. امیدوارم که از خواب غفلت بیدار بشن.
  3. اما یه عده دیگه هستند این شب ها خیلی زحمت می کشند و خواب رو به خودشون حرام می کنن. امروز به دوستم گفتم: اگه می خوای جوشن کبیر بخونی و هیچ احساس نزدیکی به خدا نکنی بهتره بگیری بخوابی! باید درحالی دعا بخونی که حالت تضرع داشته باشی. اونوقت حس می کنی که جدی داری با خدا حرف می زنی. بارها و بارها آدمای زیادی رو دیدم که مثل هر سال داستان کسل کننده جوشن کبیر رو می خونن و وقتی مداح داره جوشن می خونه این بندگان خدا هی صفحات باقی مونده رو میشمارن ببینن چقدر دیگه مونده و کی تموم میشه! پس به خاطر همین باید دعا کنیم: خدایا: به ما توفیق و معرفت مناجات بده تا بتونیم باهات حرف بزنیم.
  4. و یه عده دیگه هم هستند این شب ها واقعا دارن مناجات می کنن! یا اله العارفین! یا حبیب قلوب الصادقین! خدای من! ظهور امام زمان رو نزدیک کن! اللهم عجل لولیک الفرج!
  5. یه عده دیگه هم هستند که همه این گریه زاری ها رو به مسخره می گیرند.
  6. شما جزو کدوم دسته اید؟