پاتک

طاعت عشق ثوابی ست، که مقبول خداست / سر بی عشق، به تن بار گناهی ست عجیب

پاتک

طاعت عشق ثوابی ست، که مقبول خداست / سر بی عشق، به تن بار گناهی ست عجیب

مخالفان نظام در سال 88

  1. اغتشاشگرانبه محض اینکه احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری دور نهم پیروز شد هنوز یک ماه نگذشته بود شروع کردند به انتقادهای مخرب.

  2. وقتی با هشدار رهبری مواجه شدند تغییر سیاست دادند و در بازار چندین شوک اقتصادی به مردم دادند. که می توان به چندین احتکار در برخی اقلام های مصرفی و برخی توطئه هایی مانند توطئه چای و توطئه پودر لباس شویی اشاره کرد که منجر به چندین برابر شدن قیمت اقلام فوق شد. که البته با پیگیری های وزارت اطلاعات و دستگاه های قضایی بحران های فوق کنترل شد.
  3. در طول 4 سال ریاست جمهوری احمدی نژاد در تمام رسانه های اصلاح طلب دائما سیاست تحقیر و تخریب دولت کلید خورد.

  4. سه ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری شاهد افزایش حجم شدید اس ام اس های تخریبی و برخی شب نامه ها و تبلیغات رسانه ای بودیم.
  5. هفته های قبل از انتخابات ایجاد شبهه امکان تغلب در انتخابات توسط اصلاح طلبان در اقدامی هماهنگ با رسانه های فارسی زبان مقیم لندن و آمریکا
  6. یک هفته مانده به انتخابات دروغگو خواندن احمدی نژاد در مناظره های تلویزیونی توسط کروبی و میرحسین موسوی
  7. شب قبل از اعلام نتایج انتخابات میرحسین موسوی در یک اقدام موذیانه و شیادانه در مقابل چند ده رسانه داخلی و خارجی خود را برنده انتخبات معرفی کرد و اذهات مردم و رسانه ها را به خود جلب کرد.
  8. طرفداران موسوی و اصلاحات به مدت یک هفته در خیابان ها شروع به راه پیمایی و خودنمایی کردند و سه شب مانده با روز رای گیری در خیابان ها کارناوال های شادی و رقص و پایکوبی راه انداختند.
  9. شب بعد از اعلام نتایج طرفداران موسوی به خیابان ها آمدند و در یک اقدام ریاکارانه شعارهای الله اکبر سر دادند.

  10. در تهران طرفداران موسوی در خیابان های مرکزی شهر راه پیمایی کرده و با مردم درگیر شدند اتوبوس ها را به اتش کشیدند شیشه مغازه ها و بانک ها را شکستند. به پایگاه های بسیج و مساجد حمله کردند. یک مسجد را به آتش کشیدند.
  11. برای مظلوم نمایی و تهییج افکار عمومی پروژه شهید سازی را کلید زدند و در یک اقدام نمادین و مشکوک چند نفر از طرفداران سبز از جمله ندا آقا سلطان را کشتند.
  12. در نمازجمعه علی اکبر هاشمی حضور پیدا کردند و در ماه مبارک رمضان روزه خواری کردند و نماز جمعه را با کفش و به صورت مختلط دختر و پسر بدون وضو اقامه کردند. و با این عمل یک نمره منفی به کارنامه ریاکاری های خود افزودن. و بعد از نماز جمعه دست به اغتشاش و آشوب زدند.
  13. چندین نفر از بسیجیان را کشتند و زخمی کردند و بسیاری از مرد و زن و جوان را به باد کتک گرفتند.
  14. برخی از دختران جوان را به بهانه چادری بودند مورد ضرب و شتم قرار دادند. و آزادی بیان را اینگونه تفسیر کردند.
  15. بر علیه بسیجیان، نظام جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری شعار دادند.

  16. در روز عاشورا به دسته های عزاداری حمله کردند و عزا داران حسینی را به باد کتک گرفتند و به سمت آنها سنگ پرتاب کردند که منجر به زخمی شدن بسیاری از مردم عزادار از جمله زنان شدند.
  17. در روز 22 بهمن عکس امام خمینی را پاره کردند و در یک اقدام عجولانه آن را به دولت نسبت دادند.
نظرات 3 + ارسال نظر
علی رضا پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:38 ق.ظ http://www.tehrannews1.blogsky.com/

با این همه تعصب به کجا چنین شتابان
اگه در روز عاشورا خود شما هم در راهپیمائی حضور داشتی اگر شما هم مردمی بودی این جور به مسائل نگاه نمیکردی بیش از نیمی از مطالب شما در این وبلاگ کذب محض است لطفا بیطرفانه تر و منصف تر باشید.
http://www.tehrannews1.blogsky.com/

علی رضا جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ب.ظ http://www.tehrannews1.blogsky.com

با سلام وخسته نباشید خدمت اقای مجید خان گل که مطالب روزنامه کیهان وصدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را با پیاز داغ زیاد بدون هیچ گونه تحقیق در رابطه با صحت انها در وبلاگ خودشون درج میکنه.
نکته اول:مورد شماره ۷ ظاهرا شما فراموش کردید که اقای احمدی نژاد هم ۳۰ دقیقه پس از اقای موسوی نیز شبیه به این ادعا را در برابر تریبونها اعلام کردند
نکته دوم:مورد شماره ۸حامیان اقای میر حسین موسوی قبل از انتخابات هرگز راهپیمائی نکردند و مورد بعدی گفته اید که کارناوال شادی به را انداختند که اگر اینگونه بوده که میفرمائید ایا ابراز شادی به نظر شما ایراد شرعی دارد و یا از دید شما کلا شادی را حرام میدانید.!!!!!!!!
نکته سوم: مورد شماره ۹ شما به راحتی اکثریت مردم تهران و نیمی از مردم ایران را ریا کار میدانید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نکته چهارم:مورد شماره ۱۰حامیان اقای میر حسین موسوی ۲ بار به راهپیمائی ارام و بدون خشونت پرداختند تا روزی که در میدان انقلاب یکی از برادران بسیجی شما از پشتبام ساختمان بسیج به روی مردم اتش گشود و پس از ان مردم خشمگین از این جنایت اقدام به چندی از مواردی که اشاره کردید نمودند در مورد اتش زدن مسجد که اشاره کردید مسجد محلی برای عبادت و پناه اوردن به خدا میباشد ولی در ان روزها محلی بود برای سازمان دهی برادران بسیجی شما برای کشتار مردم که مردم نا خواسته و از روی خشم نسبت به تیر اندازی که انجام شده بود و ۳ نفر از هموطنانمون شهید شده بودند این اقدام را انجام دادند.در مورد درگیری با مردم این خبر شما کذب محض است انها تعداد معدودی لباس شخصی بودند ...مردم عادی با ته ریش و سوار بر موتور همراه با بیسیم و اسلحه مردم عادی نیستندمتاسفانه شما فقط صحنه های گلچین شده که از صدا و سیما پخش میشود را مد نظر قرار دادی.....متاسفانه
نکته پنجم:مورد شماره ۱۱ شما با چه سندی این ادعا ها را مطرح میکنید و از جمله مرگ خانوم ندا اقا سلطان اگر شما فقط یک فیلم ساختگی از صدا و سیما را مد نظر قرار دادید من جواب دیگری برای شما نمیتوانم داشته باشم در مورد پروژه شهید سازی قبور این عزیزان در بهشت زهرا مشخص است و سمبل همه انها خانوم ندا اقا سلطان است که هر ماه مقبره ایشان توسط برادران ....مورد حتک حرمت قرار میگیرد و مقبره ایشان تا کنون بیش از ۵ بار توسط خانواده ایشان تعویض گردیده است
نکته شماره ۶: مورد شماره ۱۳فقط ۳ نفر از بسیجیها کشته شدند که ان هم در دفاع مردم از خود صورت گرفته در مورد مرد و زن جوان را به باد کتک گرفتند مشتاقانه منتظر سندی از شما خواهم بود
نکته شماره ۷:مورد شماره ۱۴ و ۱۶ و ۱۷ اگر در مواردی که اشاره کردید یک کلیپ ۵ ثانیه ای هم ارائه کردید من از شما میپذیرم فقط ۵ ثانیه این اخبار نیز کذب محض است و اما مورد ۱۷ شما اثبات کنید این کار توسط جنبش سبز انجام شده
با تشکر از شما سبز باشید و پایدار
به امید تجلی شکوه وازادی ایران همچون ۲۵۶۸ سال پیش

علی رضا جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:44 ب.ظ http://www.tehrannews1.blogsky.com

در ضمن اگر شما به ازادی عقائد ایمان دارید تجدید نظر در رابطه با پیامهای ارسال شده نمائید بد نیست اول درج شود بعد تائید مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد