پاتک

طاعت عشق ثوابی ست، که مقبول خداست / سر بی عشق، به تن بار گناهی ست عجیب

پاتک

طاعت عشق ثوابی ست، که مقبول خداست / سر بی عشق، به تن بار گناهی ست عجیب

فسادهای اخلاقی اصلاح طلبان یکی از دلایل بی ریشگی اصلاحات

یکی از مسائلی که در پشت پرده جریان اصلاحات به طور ناخاتمی و دختر بازیمحسوس و جسته گریخته از زبان برخی رسانه ها به گوش می رسد توجه شخصیت های اصلاح طلب به جنس زن است. که متاسفانه بدجوری باعث آبرو ریزی جریان اصلاحات شده. اما از آنجایی آقایان اصلاح طلبان بی حیایی رو از حد گذرانده اند اصلا از این اتفاق خجالت زده نیستند.
       مشهور ترین این چهره ها محمد خاتمی است که عکس های مربوط به وی با یک جست و جوی ساده در اینترنت گویای همه چیز است و این قضیه تا آنجا زبانزد خاص و عام است که شاعر اصلاح طلب نسل سوم نیز در اشعار خود از آن یاد می کند. دیگر چهره مشهور اصلاحات سعید حجاریان است که آوازه زن های وی کمهاجرانیه شمارشان از عدد 4 نیز گذشته است گاهی سینه به سینه و گاهی اوقات در برخی از رسانه ها به گوش می رسد.  

      از دیگر چهره های اصلاح طلب که هم اکنون لندن نشین و فراری است وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وقت دولت خاتمی است که چند وقت پیش شکایت یکی از همسران وی در دستگاه های قضایی تیتر یک برخی رسانه ها بود. و او کسی نیست جز مهاجرانی پناهنده. از دیگر چهره های شاخص اصلاح طلب که هم اکنون به دامان دشمنان ایران زمین پناهنده شده است و چندی پیش در کنار یک خواننده زن بد با یکی از تلویزیون های فارسی زبان بر علیه دولت ایران مصاحبه کرد اکبر گنجی است.  اکبر گافاخیرا هم در مورد ابطحی حرف های مشکوکی به گوش می رسید که که بنده صرفا شنیده هایم را بیان می کنم و تایید نمی کنم. در مورد چگونگی اعتراف ابطحی در زندان شنیدیم که بچه های اطلاعات یک نوار فیلم از تجاوز به چند زن و دختر که قبلا از اتاق کار وی تهیه شده بود را به ابطحی نشان می دهند و تهدیدش می کنند که در صورتی که اعتراف نکنی این نوار را در اینترنت و بازار پخش خواهیم کرد. که ابطحی پس از گریه و زاری فراوان و ابراز پشیمانی از کرده های خود حاضر به همکاری با مامورین می شود. والله اعلم.  تو خود حدیث مفصل بخوان از آقایان اصلاح طلب و تجدد گرا و روشن فکر. که در زمان ریاست خود چقدر ارزش های نظام جمهوری اسلامی را به بازی گرفتند. به بهانه آزادی های مدنی و اجتماعی فرهنگ لاابالی گری و بی حیایی را ترویج کردند. فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را خانه نشین کردند.  

 

خاتمی و دخترانابطحی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد