پاتک

طاعت عشق ثوابی ست، که مقبول خداست / سر بی عشق، به تن بار گناهی ست عجیب

پاتک

طاعت عشق ثوابی ست، که مقبول خداست / سر بی عشق، به تن بار گناهی ست عجیب

ما نیمی ترسیم

بچه های تهران یادشون میاد .... یه زمانی از شبکه تهران یه برنامه طنز پخش میشد به نام تئاتر صحنه. این تئاتر که یکی از قوی ترین مجموعه های طنز بود کار بچه های اصفهان بود. من خیلی دوستش داشتم. البته بعدا که از بقیه شبکه های استانی این تئاتر پخش شد همه به رشید علاقه مند شدند. و رشید شد یک چهره محبوب تئاتر.

توی یکی از این تئاتر ها توی یه سکانس چند دقیقه ای رشید و دوستاش از یه روح میترسند اما به خاطر اینکه به خودشون دلگرمی بدن همه با هم دیگه همصدا می خوندن ..... ما نیمی ترسیم (با لهجه شیرین اصفهانی)

حالا قضیه مبارزه با مفاصد اقتصادی و به طور مشخص آقا زاده های رانت خوار و همه چیز خواره. همه به نحوی دارن به قوه قضائیه دلگرمی می دن! آقا برید جلو ما پشتتونیم! خود حاج آقا لاریجانی هم هر از چند گاهی توی یه مصاحبه تلویزیونی اعلام می کنه که ما با هیچ کس تعارف نداریم. یه روز میگه قانون برای همه مساویه! یه روز دیگه می گن کسی دخالت نکنه! یه روز دیگه .....    همینطوری که هی می ترسن و زورشون نمیرسه به بعضی از آقا زاده ها و پدرانشان دائم تبلیغات می کنند که ما نیمیترسیم!

اما به قول قدیمیا: آفتابه لگن هفت دست آما شام و ناهار هیچی! با آه و افسوس باید داد زد و مرد میدون طلبید! یا یه مرد نداریم که جلوی یه عده نامرد بایسته یا این نامردا اینقدر کلفت شده اند که پشت همه مردا رو به خاک مالیدن!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد